På äventyr i skogen!

Igår var vi hos min mormor som bor en bit utanför halmstad, där var väldigt mycket snö och vi gick en runda i skogen med zelda. Hon fick typ simma fram för det var så djupt i snön, kolla in bilderna :P


Ok skynda dig o ta nu då, jag har bättre saker för mig...


Är ni med eller?


VÄNTAAA PÅ MIG DÅÅ!!!


Om jag använder mina simkunskaper kanske det går lättare..


fort, fort


YEEHAAA!!!!


Zelda aka Snöplogen arbetar numera för Halmstad kommun som snöröjare


Perfekt spaningssnövall!
















Kommentarer
Postat av: Tobbe och Izzy

Nu tycker jag allt du får införskaffa en sån flagga så lilla gumman syns i snön :) Izzy skickar en puss till den lilla sötisen

2010-02-08 @ 13:22:11
Postat av: Carolina

Åh vilka härliga bilder! =)

2010-03-17 @ 09:49:55
URL: http://elvisochpresley.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0