Bästa Zelda

Jag är så himla glad över att jag fattade beslutet att skaffa hund. Många tyckte det var dumt då jag bor själv och studerar. Visst såg jag också en del hinder men jag har löst dem på bästa sätt jag har min hundvakt som tar henne när jag jobbar och hon är anmäld till hunddagis där hon ska börja när hon blir lite äldre.

Alla tjatar om hur Förskräckligt HEMSK och jobbig valptiden är, jag var verkligen förberedd på det värsta. Men nej, jag tycker inte det är så himla jobbigt allt det där goa väger upp. Visst är det inte kul när hon kissar inne, biter sönder köksstolarna och växterna. Men när hon väl är klar med allt det där och kryper upp i min famn för att sova, då glömmer man allt det där.


Nej hon är inte kuperad :P

'
HAHA bästa bilden, precis ätit...tjockfia


Trötta som få..


Kommentarer
Postat av: Frida :D

haha det lilla mumintrollet :)

2009-08-12 @ 20:41:09
Postat av: Anki

Tack för ditt inlägg i vår gästbok.

Så söööt hon är din Zelda, en sådan liten tös skulle

man allt vilja ha hemma så Spike fick busa av sig!

Du har en härlig tid framför dig men en go hund!

Mvh/Anki (Spikesmatte)

2009-08-13 @ 08:44:30
URL: http://www.staffisspike.dinstudio.se
Postat av: CiBaLi

Sista bilden var ju bara för go.. :) söt hon är!

2009-10-07 @ 19:47:22
URL: http://cibalisbilder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0